PARADISE HOTEL



Hallå där kött & blåbär! Här sitter jag och lyssnar på NRJ. Paradise hotel-beroende som jag blivit den senaste tiden så "måste" jag ju lyssna eftersom att Cimon är med. När vi ändå är inne på ämnet kan jag ju passa på att tala om att hans blogg blivit den nya favoriten. 

NI SOM INTE VILL VETA VEM SOM VINNER PARADISE HOTEL SLUTAR LÄSA NU! btw har hört det ryktas om att Catja kommer vinna hela skiten. Och whats up med den där nya killen Pontus? Vafan gick han runt och kollade under madrasserna för? Varför sover han hela tiden? Varför är han så otroligt osocial? Och varför fick strippan åka hem? Hon var ju så sjukt kul. Känns tomt utan henne, och nu när Rami åkt hem också, det kommer ju bli pensionärs lugn i rutan.

Kommentarer
Postat av: PUNGJÄVLE

fan sandra! ÅÅH jag ville ju inte veta :(

men jag, expert på ämnet som jag är så skall jag besvara dina frågor!



- Pontus kommer snart komma med en förklaring varför han är så konstig, han får troligtvis göra om paren eller ta ut vem han vill etc...



- Strippan fick åka hem eftersom hon var den äckligaste som någonsin visats i en tv ruta, därför blev hon inte vald och fick åka hem!



- Hon var inte alls sjukt kul, hon var äckligt.



- Det känns inte alls tomt utan henne, vill man se sånna som henne kan man gå in på en billig stripp klubb.



TACK OCH HEJ!

2010-01-13 @ 20:59:32
Postat av: Irony by Linn

Hm, ja vem vet!

2010-01-14 @ 08:04:26
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Piinky - a story about a girl

Jättefin blogg =) allt bra med dig idag?



kram

2010-01-14 @ 11:25:04
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Madicken

Jag har blivit dålig på att följa ph nu :(

2010-01-14 @ 13:31:35
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: SANDRA SVARAR

SVAR TILL ANNA/PUNGJÄVEL:

1. Mohaahha :D



2. Nej pontus är bara lite efterbliven och även om han gör om paren eller kastar ut någon så kommer alla tycka han är wierd och vilja ha ut honom veckan därpå.



3. Jo hon var kul att skratta åt för hon var så blåst, och det är inte en strippshow jag var ute efter utan hennes dumma komentarer typ som "näääee...dödskamp låter inte bra det låter liksom...hemskt. En fredskamp skulle passa mig bättre.. ja en fredskamp skulle jag vilja vara med i, hihihihihihi"



4. Det var kul när alla pratade hur skabbig och blåst hon var bakom ryggen på henne.

2010-01-14 @ 22:08:44
URL: http://tiwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0