old times

Jag sitter och läser igenom heeeela bloggen och har kommit fram till att

1. Jag saknar  min förra skola
2. jag var sjuuuukt beroende av twilight ett tag
3. jag måste haft/ha dysleksi, seriöst min stavning är ju hemsk.
4. VARFÖR I HELVETE HAR JAG RADERAT MINA TVÅ ANDRA GAMLA BLOGGAR? Vore så kul att se vad jag gjorde för två år sedan liksom :( Fan.


Hahahah kollade i arkivet och hittade Lisas fina dikt om ekonomi-kursen:


MEDDE MEDDE! EKONOMIKURSEN ÄR SLUT! DET ÄR SÅ UNDERBART MEN JAG KOMMER SAKNA ZAID SÅ HIMLA MYCKET ;(
JAG HAR TILLÄNGNAT EN DIKT TILL HONOM:
Fika, fika det var allt du ville ha
Fika, fika fick du det var du gla
Burger king, burger king, ditt älsklings jobb
Du heter zaid och inte bob
Tiden med dig var så underbar
och det var värt alla jobbiga dar
du vet att vi alltid kommer älska dej
och när vi träffas säger vi alltid hej
Vi kommer aldrig glömma dessa måndagar
eller alla konsumentlagar
ha det bra, tack och adjö
hoppas vi ses igen innan du hunnit dö

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Jag sa ju det hela tiden att du Inte skulle radera dom!! du skulle lyssnat på mig! ;P <3

2010-01-24 @ 12:33:02
Postat av: Lisa

hahaha, jag glömde bort den där underbara dikten! Nu saknar jag zaid ännu mer! Och ja sandra varför tog du bort dina andra bloggar? okej om du hade varit som johanna och skrivit: viktor tog min linjal, jag kände tårana rinna ner för kinden. Ja då hade jag förstått det.



Och jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag saknar också rudsskolan.. :(

2010-01-24 @ 21:57:19
Postat av: anna pytt i pannan

ååh vad sorgligt... :( jag saknar zaid den lilla fika pojken! och vet NI VEM JAG SÅG IGÅÅÅR?!??!? HA?!?!??! ekonomimannen, han som var homosexuell och gick som en invalid! :D han log mot mig med ett leende som sa; vi är förenade för evigt...

otroligt vackert ögonblick.. :(



nej sandra, du får skylla dig själv när du inte lyssnar på din omgivning! då står du där utan bloggar i slutändan! :@

2010-01-26 @ 09:51:54
Postat av: Lisa

Anna haha, hur vet du att han var homosexuell? Dessutom har jag sett honom tusen gånger ;) Slå den du!!

2010-01-26 @ 17:20:22
Postat av: anna pytt

men det ser man väll på en människa! han gick som en homosexuell (och som ett cp), pratade som en homosexuell, osv osv osv.



och kolle, du har inte alls sett han flera gånger, du har aldrig sett honom du ljuger.



btw, sandra du kan väll inte bara sluta blogga så där? idiot.



btw, vad trevligt att vi kan ha en liten mysig chatt här :)

vad har ni gjort idag då?



2010-01-26 @ 20:34:18
Postat av: Johanna :)

jag håller med pytten. du kan inte bara sluta blogg sådär ( haha sånt typiskt anna sätt att säga något, kan till och med höra det framför mig)



Jag har suttit hela dagen och väntat på att sandra ska uppdatera... :(

själv då? ;D

2010-01-26 @ 21:18:38
Postat av: Lisa

håller med johanna och anna pytt, jag är väldigt besviken på dig sandra! jag har pluggat ihjäl mig och varit arg på dig anna som tror att ekonomimannen är homo :( han är min vän och du säger att han är något som han inte är! :(

2010-01-26 @ 23:54:11
Postat av: Sandra the king

1. HAHAHAH ni är för sköna min vänner :D<3

2. EKONOMIMANNEN ÄR SÅ MYCKET BÖG MAN BARA KAN BLI!

3. jag har en ny blogg hahahahah (ettseptemberbarn.blogg.se)

4. jag skulle lyssnat på er och inte tagit bort dem :((

5. Underbart med en liten chatt såhär ja Anna!

6. LISA DU SKA FÖR FAN I HELVETE VÄLJA FOTO PÅ TINGVALLA INNAN JAG SKJUTER DIG :@

2010-01-27 @ 16:02:53
URL: http://tiwia.blogg.se/
Postat av: pytten

hahaha jag ska börja kalla mig själv för pytten :D så otroligt vackert att jag nästan börjar gråta ;(

och självklart är han homo inget snack och saken. ingen hetrosexuell kille skulle någonsin komma på tanken att starta en jävla ekonomikurs. punkt slut.



hahaha johanna då är vi två.. :( jag var så ledsen när hon skrev att hon skulle sluta blogga, jag kände inte igen mig själv på flera dagar! det var som en bit av mig var borta.. som mitt hjärta var trasigt och blåste runt i en kall och isande storm..

men sjävlklart har du en ny blogg din lilla råtta. du har levt ett dubbel liv som vanligt ha!??!?! jag blir så fruktansvärt besviken på dig!



ja men då tycker jag vi fortsätter vår underbara fantastiska konversation?

nu måste alla svara frågan och skriva en ny fråga ?!?!



- skulle ni hellst vilja dricka lös smaskig bajs eller bada runt i en pool fylld med någon annans saliv.



2010-01-27 @ 20:28:54
Postat av: pytten

nej men skit i min chat då ?!?! här anstränger man sig och försöker men vad får man tillbaka ?!??!?! HA?!??!?!? ??!?!?!

2010-01-29 @ 11:58:59
Postat av: Patricia Klinteberg

Jag har också tagit bort mina gamla bloggar, lite synd faktiskt - skulle vara så roligt att läsa!

2010-02-24 @ 15:32:15
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0