bilder del 2

Johanna gömmer sig i en påse ;p

Anna :)

Johanna :)

Anna och Johanna :)

Öhm.. Anna & Johanna som leker ^^

Alla i en hög! Johanna, jag & Anna

Öhm alla i en hög igen. Johanna underst, Anna i mitten och jag överst, yeah jag blev inte mosad (Y)


Mer bilder kommer. Jag lovar, jag har massor kvar att visa. Men nu hinner jag inte ladda upp mer. Jag ska ut i solen och pressa lite färg på kroppen trotts att den gör ont. Jag brände mig nämligen igår.

Gick upp vid åtta och gav mamma presenter. Det är ju morsdag. Sedan gick jag och lade mig igen och sov till halv ett. Fan jag som inte skulle sova bort det fina vädret. Nu sitter jag här dessutom.

Ska till mormor om en timme så jag blir borta ett tag. Vi hörs ikväll, ciao xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0