Uppdateringen här har varit sämst!

Jag vet. Men igår var jag i stockholm hela dagen.

I fredagskväll var jag tvungen att fixa en massa saker som planera kläder och förbereda massa inför stockholmsresan. Sedan på lördagmorgon så gick jag upp sex. Det borde vara olagliogt att gå upp så tidigt. 45 minuter senare åkte jag med Lisa, Anna och hennes mamma till tågstationen. Det blev en ganska kul tågresa hehe. Satt och väckte halva klassen genom att ringa till deras mobiler.

Sedan kom vi äntligen fram till Stockholm och vi fick vänta en stund innan affärerna öppnade. Så tidiga var vi. Sedan gick vi i ungefär tusen affärer och 78 H&M butiker. Jag var faktiskt ovanligt lugn med shoppingen. Jag är förvånad själv. Kanske beror på att mamma sa till mig innan att jag inte skulle köpa massa onödiga saker. så jag köpte bara en stor T-shirt, en långärmad rödrandig tröja och en balklänning. Jag kan visa det sära senare.

Annars då. vi såg en uteliggare som låg och sov mitt på plattan. Fast det är kanske inte så ovanligt att se om man bor i stockholm?

Hemresan var ju lite utav det annorlunda slaget också. Vi satt och disskuterade varför samhället är som det är och hur en baktreie utväcklats till en människa. Senare disskuterade vi vilka fel alla lärare gör. Också var det en arg tågtant som klippte biljetter som inte trodde att jag och Anna var under sexton så vi var tvungna och skriva person nummer så hon blev knäckt. Hallå vi är femton?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0