Typ rubrik?!


Min förra mobilkamera var duktig och jag är stolt över honom. Einar hette han. Från och med nu. typ. Jag diggar min humor. Jag sitter nämnligen och skrattar åt det där skämtet. Einar alltså. 

Tja alla läsare! Idag har jag varit på stan med Anna. Jennifer dissade mig så Anna kom som den räddande ängeln hon är :)(L) Vi glodde runt i massa affärer och letade efter klänningar till balen. Det är mindre än en månad kvar nu och jag börjar känna en känsla så kallad panik. Funderar på att beställa en från internet. Finns ju inte en enda jävla klänning i hela Karlstad.
Lämnade tillbaka den klänningen jag köpte i Stockholm för den var för lång, så det såg helt stört ut. Nu undrar ni om jag inte testade den innan jag köpte den men jo det är klart jag gjorde. Grejen är den att jag hade tänkt korta av den med säkerhetsnålar men det blev inget bra. Så den fick åka tillbaka till en Gina Tricot här i Karlstad istället.

Sådär då har ni fått ännu ett långt tjatande inlägg från mig idag. Typ grattis till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0