Trött i benen.

Sådär. Då var jag hemma efter en dansande dag. Dansat hela jäkla dagen och snacka om att jag är trött på de där danslåtarna nu. Vi har haft fyra föreställningar och dansat tre danser på varje. Haha på en av föreställningarna tappade jag bort mig mitt i dansen. Men det är väll ingenting att bry sig om nu? Gjort är gjort och livet går typ vidare.

Förut åt så mycket att jag mådde illa också, precis innan en dans. Great! Men nu är jag as hungrig igen så jag tror jag ska åka och köpa lite godis :)

Ursäkta den värdelösa uppdateringen, men det är faktiskt inte så kul när man inte får kommentarer. Jag ser ju att det är folk som läser liksom.. Den enda som kommenterar är ju typ Anna när hon vill att jag ska uppdatera mer :p


Haha Amir, Elin, Joonas och Zibbi spelar och sjunger xD Amirs hår är lila men det syns inte :( Jag sprayade det med sådan där spray färg ni vet? Haha den där färgen kom lite överallt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0