S:t Göran

Hola amigos!

Idag startade dagen redan klockan sex. Åkte med tåget sju och var i sthlm tio.
Sen spenderades dagen på S:t Görans sjukhus hos morfar. Han mådde inte så jätte bra precis men det är ändå skönt att han är på ett sjukhus. Känns ju lite säkrare då. Så hoppas han blir kvar i några dagar till så han får bli bättre.

Är lite trött nu, blir ju lite jobbigt när man inte gillar sjukhus också spenderar man sex timmar på ett sjukhus. Usch det var läskigt att se alla sjuka i och med att han låg på akuten så var det ju personer där som var väldigt sjuka. Två som bara låg i sina sängar och kunde inte göra någonting typ och en tant som prutade som en galning o_0

Sen tog vi T-banan in till stan sent på eftermiddagen och hann in på H&M i 10 minuter innan de stängde, och sedan gick vi runt på Åhlens i en timme. Det är sjukt vad mycket fint de har där. Mycket, mycket mer än vad de har här i Karlstad. Hittade en miljon fina saker jag vill köpa, tyvärr följde det bara med en tröja hem men det är ju bättre än ingenting! :) Köpte jeans tights på H&M förresten men jag hann inte prova dem så jag gjorde det nyss och det var inte snygga.

Nu ska jag kolla på "Yes man!" och sedan sova. Jag är trött! puss xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0