mot mormor

Hej. Mordag vilket betyder att jag firar mamma och att mamma firar mormor. Så nu ska vi åka till mormor och äta oss proppmätta. Vi får alltid tusen kilo god mat, efterätter, förätter, fika och godis. Yeah me like!

Så därför har jag laddat upp genom att inte ladda upp. Alltså är jag hungrig och har enbart ätit en giffel idag. Hoho man måste ju förbereda sig ;)

Vi hörs senare eller imorgon. Glöm inte att kolla på MTV Movie award 2009 inatt. Twilight är med och tävliar i typ alla kategorier. Det börjar tre inatt så jag kollar nog bara lite ;) Men jag ska sova och hålla tummarna för dem samtidigt, det är ju live. Nej fan jag måste kolla. Kristen och Robert är där och tar emot priset dirr och man får se new moon trailern. Jag får gå trött imorgon.

ciao xoxo


Hoho vad snygg man kan vara.. *host*

Kommentarer
Postat av: Dragana

Hehe, mammor ska man fira! =))

2009-05-31 @ 19:00:59
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0