Jag måste vara efterbliven..

Skoldagen har varit väldigt skön idag. Först ett ganska lätt no prov (nationellt) sedan hem till mig och åt, sedan åkte vi till skolan och hade no i 5 minuter, sen fick vi åka ner till stan för vi skulle gå stadsvandring men vi fick 1,5 timme i stan att göra vad vi ville så vi shoppade :D Köpte en kjol och toffsar, sedan åt vi glass och vandrade i 45 minuter. Efter det gick jag på stan med Amir, Joonas, Anna och Jennifer, efter ett tag drog Joonas och vi andra gick till BK. Hehe jag blev portad där ifrån :( För att vi plankade med stamgästkortet ^^

Sen så åkte vi hem och på vägen hem cyklade jag in i en jävla bil. Hur lyckas jag? Seriöst. Cykla in i en stor jävla bil. Är jag blind eller? Det värsta är att det var på gatan bredvid mitt hus. Och gubb jäveln som ägde bilen såg det hela. Fast han blev så chockad att han bara stod och glodde och jag reste mig upp fort som fan och cyklade iväg. Haha jag måste vara efterbliven. Alldrig att jag åker förbi det huset igen. Jag får ta omvägar resten av mitt liv.

Sandras misslyckanden idag:
1. Cyklar in i en bil
2. Förstör en käpp i en butik
3. Blir portad från BK.



Hehe en gammal bild på mig och en gitarr. Det fula är att jag inte spelar gitarr, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det heller. Jag är grymt omusikalisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0