Im home from the job!

Hej hå. Fick sluta en timme tidigare än vad jag trott. Både bra och dåligt. Dåligt eftersom man får mindre pengar och dessutom var det ganska kul, bra för då missar jag inte ballar av stål som börjar om 5 min, också hinner jag med ett inlägg här :)

Anna och Lisa kom och hälsade på också. Hehe i 1,5 timme, fast det var bara kul :)



Anna och Lisa sitter och fikar och kollar på de aptitretande hästarna. funderade på att jaga dem med en motorsåg och göra hamburgare utav dem xD

Kommentarer
Postat av: Jelena

jag håller fullständigt med :D

2009-05-05 @ 06:35:59
URL: http://kejj.blogg.se/
Postat av: johanna

vart jobbar du :O <3

2009-05-05 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0