Idag har det typ varit min dag

Känns som att det är min tur dag idag. Haha. Jag har upplevt ett normalt liv idag. Hehe det vill säga att jag inte har haft min vanliga otur, så som att cykla in i bilar och bli portad från burger king.

För det första gick nationella no provet bra. Jag var den enda i klassen som lyckats göra en såpass bra labb instruktion att jag fick följa den. Typ stolt! Sedan gick ju so provet ganska bra också. Jag pluggade inte någonting igår måste jag påpeka. Sedan hade vi idrott det gick ju också ganska bra, gjorde rekord på 60 meter. Har alltid varit sämst i klassen på det typ. Men idag lyckades jag med 9,8 s. Ganska bra för att heta Sandra.

Efter skolan så cyklade jag hem och sedan åkte jag till stan med Anna. Vi letade efter balklänning till mig men hittade ingen så vi åt på donken istället. Här kan man minsan inte gå till BK. Fast det skulle vi aldrig gjort annars heller i och för sig..


Kollade igenom so boken på no.n förut och lade märke till de fina pung-påsarna. Om de skulle vända sig om måste det betyda att de visade röven. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0