Hej så här ser jag ut idag



Eller rättare sagt den här eftermiddagen/kvällen. Förut hade jag en t-shirt från gina med en tjej på som alla har och som alla säger att jag liknar. Amir trodde att jag hade tryckt den själv först med en bild på mig själv, men sedan upptäckte han att andra hade samma t-shirt och fattade. Tänk de som är ännu mer efterblivna liksom? De tror kanske att jag går runt med en t-shirt med mig själv? Det känns ju inte så jätte kul..

Hur som helst här kommer den traditionella listan för alla som inte bryr sig:
T-shirt från H&M
Kofta från H&M
Jeans från cheep monday
Blomma från trädgården
Hårspännen från H&M
Toffsar från H&M
Jag från.. Typ mamma&pappa.com

okej de fyra sista punkterna kan ni ju typ skippa att läsa. Fast har ni läst hit har ni väll redan läst det.. Ta det inte så seriöst. Jag ville ju bara fylla ut listan så att den blir av samma längd som alla andra bloggare har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0