Goodnight

Hallojsan! Nu har jag proppat i mig chips och druckit en lite cola. Just nu kollar jag på jackass! Yeah, lik som ramlar ur likbilar. Fast bara på låtsas alltså. De ska skrämma folk som tror att det är riktiga lik.

Nu ska jag packa färdigt tills imorgon. För då ska jag och Anna ut till Johannas sommarstuga över dagen. Woho, fint väder, sol, bad och två underbara människor kan det bli bättre? :D(L)

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, får ställa klockan på halv nio vi åker nämligen tio. Men det är bara bra, man vill ju vara där när solen är som starkast?! Hoho :)

Goodnight xoxo



Vi hörs väl kanske imorgon bitti innan jag drar annars imorgon kväll om inte det så hörs vi på söndag iallafall...Om jag inte drunknar vill säga! ;) btw ursäkta den über stora bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0