fredagnärdetkännssomsöndag

Godmorgon! Idag vaknade jag tidigt men så somnade jag om och vaknade för en halvtimme sedan. Drömde mardrömmar för första gången på hundra år. Fast jag kommer inte ihåg vad den handlade om.

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Ska städa lite på rummet...åååh nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska baka en paj! :D

Men först ska jag kolla klart på Yes man! blev ju så trött igår såmjag orkade inte. Så nu ska jag hämta massa frukost och kolla på film, yeah!


En bild som för övrigt inte har ett dugg med inlägget att göra. Ciao xoxo

Kommentarer
Postat av: Makrill

Joo klart det var ;D Men lite skäms man ändå ;) haha



Ha en kanonbra helg!

Kram

2009-05-22 @ 12:36:03
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0