En trött Sandra!

Hej. Jag är typ hur trött som hellst. Fast inte så mycket längre faktiskt. När jag kom hem hade jag as ont i huvudet så jag gick och lade mig och sov och vaknade alldeles nyss.

Min dag har varit ganska fail måste jag faktiskt påpeka. Började med att jag försov mig och kom 30 minuter försent till tyskan, sedan fick jag ha muntligt prov i tyskan som gick skepprakt åt helvete, sedan på engelskan så skulle jag ha redovisning och jag hade inte förberett något så där fick jag och Anna oss en liten utskällning :p
Sen på idrotten skulle jag och Lisa hålla en lektion och vi skulle ha innebandy. Då insåg man hur värdelös våran klass är på att lyssna. Behöver jag säga mer än så?

Men inte är jag på dåligt humör för det inte. Vet inte vad det är med mig men sådana här saker spelar liksom ingen roll för mig, mitt humör försämras inte för det.

Hur har eran dag varit då? Haha ganska värdelöst att fråga eftersom ni aldrig svarar ;p


en trött Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0