dance,dance,dance

Idag har vait en jäkla underbar dag måste jag säga. Vi började åtta och dansade i fyra timmar! Så sjukt jobbigt men kul. Så nu kan man iallafall alla steg. Nu behöver man bara öva så att det blir lite snyggare också :)

Haha det var värsta kul, för vi var mitt inne i dansen och fönstret stod öppet också såg vi plötsligt i speglarna att det stod en hel jävla klassn utan för och glodde in. Sedan kom det lite folk och kollade typ hela tiden. Fast det är kanske inte så konstigt om man har Michael Jackson på hösta volym?

Efter att vi dansat som galningar hade vi rast i en timme och sedan nationellt prov i tyska, efter det hade vi so och nu sitter jag här.

Ska snart till stan tror jag. Om jag orkar. Annars måste jag ner till stan imorgon och ta ut pengar men imorgon ska jag och några kompisar grilla och ha lite kul om vädret tillåter. Och på lördag blir det ett besök i huvudstaden!

Tjing tjong xoxo


Kommentarer
Postat av: susan

vad roligt med dans ;)

2009-05-07 @ 16:58:02
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: tanja

sv: mhm typ alla frågade läraren på träd-frågan. är så dålig på matte men det gick helt ok. första pizzafrågan kunde jag inte, men men.

2009-05-07 @ 18:23:57
URL: http://kejj.blogg.se/
Postat av: t

OMG DU LÄNKAR TILL EGOINA!!! jag älskar hennes humor så galet cool människa ju, haha. och hon kmr till sthlm i helgen, jag bryr mig inte jag MÅSTE se henne :D haha. uhm.. fredag imorrn :D :D :D

2009-05-07 @ 18:27:12
URL: http://kejj.blogg.se/
Postat av: ANNNNNNNNNA

näär börjar vi imorrn???????? :)

2009-05-07 @ 23:16:59
Postat av: ANNNNNNNNNA

näär börjar vi imorrn???????? :)

2009-05-07 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0