2224

Hola fellas! Kom precis hem från skolan. Och jag har gått halva vägen. Okej det är kanske 1,5 km men ändå. Fick skjus av Lisa halva vägen för sen svänger hon åt ett annat håll. Men man tackar väll för den skjus jag fick :)

Om 22 dagar är det bal och om 24 dagar är det skolavslutning. Tiden går för fört, alldeles för fort. Men det märks att det snart är slut. I skolan har vi det hur slappt som hellst i en del ämnen och en del är det as mycket prov och inlämningar nu in i det sista.

Nu ska jag äta en macka och sedan ska jag banne mig köpa godis. Så de så. Här bryr vi oss minsann inte om någon hälsa!


skum bild. Men det är mitt hår och min hand ifall det inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0