Träning

Idag har jag varit i skolan (som vanligt). Muntligt matte prov som gick åt helvete eftersom att man fick 5 minuter på sig att räkna ut 15 uppgifter. Sedan skulle man redovisa dem för läraren och disskutera frågorna med de andra i gruppen. Det var åd ingen lätt match kan jag tala om. Sen var det so, idrott, no, svenska.

Efter skolan åkte jag och två kompisar till friskis & svettis och tränade. Blev danspasset. Det är inte särskillt jobbigt men jäkla kul är det. Massa tanter på 50+ som släpper loss totalt. Och 2 bögar och några andra som leder passen som verkar allmänt höga. Jo jag kan tala om att det är en riktig upplevelse. Undrar bara vad det är de tar innan passet. Man är inte så dampig naturligt. Skulle vara kul att testa ju. De verkar as lyckliga och aktiva hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0