Summer 2009


Jag vill ha sommar. Nu. Speciellt om jag kollar ut genom fönstret. Jag kan nämnligen tala om för er att det vräker ner snö utanför. Igår var i princip all snö som bort blåst, nu ett dygn senare ska jag tala om för er att den blåser hit som bara helvete. Hela 20 cm har det kommit. Snacka om schizofren miljö. Ena stunden lyser solen, himlen är klarblå marken snustorr efter en lång vinter. Och nu. Hela staden är täckt av snö, träd, mark, himmlen. Kallt är det också. Så nu har vinter jackan åkt fram igen. och skinnjackan bort (tillåt mig dö).

Okej till det jag egentligen ville säga. Jag vill ligga på en strand med det på bilden ovan. Nu tack!

Har en förmåga att skriva en hel bok när jag bara ska skriva ett litet inlägg. Dessutom tar jag altid upp fel saker dessutom. Men sådan är jag. Ni får stå ut med mina meter långa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0