Sick?

Hej! Är hemma från skolan idag. Mår ganska bra nu men förut..

Jag kom till skolan och mådde prima sen gick jag till tyskalektionen och blev mer och mer illamående. Sen när lektionen varr slut så skulle jag gå ner till våran korridor och jag blev helt yr och borta, kallsvettades och mådde as illa så jag trodde jag skulle spy. Jag kunde knappt stå upp och jag visste knappt vart jag var :o Det var fan as läskigt. Undrar vad felet kan vara. För sen så kom pappa och hämtade mig för jag orkade inte ta bussen hem och när jag stod ute och väntade blev det bättre. Nu har jag sovit en timme och ätit lite och det känns nästan som vanligt. Lite borta i huvudet bara.

Skummt asså! Men men ska passa på och njuta av den lediga dagen nu iallafall mohahaha. Bara vara hemma själv och softa :D Öhm lite nördning blir det ju också.. "Så länge vi båda andas" ligger ju så fint här bredvid mig höhö ;)

KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0