NoBiologiTråkigt

Hej jag har såå kul just nu. Sitter och jobbar med biologi. Har prov på evolutionen imorgon. Inte kul. Men men. Bara att kämpa på om man vill ha bra betyg. Det är inte så stor prov heller och jag kan det mesta så det kommer nog gå bra.

Vikitigt att få bra betyg nu ju. Sista terminen och sedan bär det iväg till gymnasiet. Fast jag är nöjd med mina betyg. Ska försöka höja mig till mvg i no bara så är jag nöjd sen. Eller hemkunskap ska jag ocså försöka med ett mvg på :)

Har sökt till teknik men jag tror jag ska välja om till sam-journalistik eller sam-ekonomi istället. Passar nog mig bättre. Vad ska ni välja? Ni som är 93.or eller ja alla som ska börja gymnasiet till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0