New moon trailer (fan made)

Tycker den här var riktigt bra gjord. Fast i slutet skriker Bella lite skumt? Fattar inte riktigt varför hon skriker. För övrigt väldigt bra gjord. Första gånger jag så en trailer där Bella hör Edwards röst vid klipphoppet. Man längtar så fruktansvärt mycket efter att få se New moon nu. 

Men jag försöker ändå att inte ha höga förväntningar. Filmer blir aldrig lika bra som böcker, och de tar inte med alla scener som man vill ska komma med. Så när jag ser filmen ska jag försöka att inte jämföra den med boken. Det bästa är ju om man ser filmen som en film, och boken som en bok och att man inte förknippar boken och filmen med varandra. 

Okej det där sista lät lite skummt(?) men jag tror ändå ni förstår vad jag menar? ;) 



Den här trailern var också jätte bra gjord. Den fick med alla de stora och viktiga händelserna men ändå en del små saker som mång anda har glömt. Som i slutet när Jacob går i väg och är arg på Bella. Födelsedagen är det också många som struntar i. Och i den här trailern visar de till och med Jasper när han känner lukten av blod. De flesta har med: Klipp hopp, motocykeln, och volturi och inte mycket mer. Men den här gillar jag :) Den ovanför var också bra för där fick man med Laurent. Det gillas! :)


Kommentarer
Postat av: the one and only hermelin

åh , boken är grymt braa :D



fin blogg :)



2009-03-22 @ 19:58:58
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: the one and only hermelin

åh , boken är grymt braa :D



fin blogg :)



2009-03-22 @ 19:59:03
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Nicole

Guud va jag lääängtar efter 2an!!

2009-03-22 @ 20:51:44
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0