Måndags tråk

Hej. Idag är det måndag igen då. En vanlig grå och tråkig dag med andra ord.

Fast det har hänt lite kul i skolan. På idrotten var jag dock ensam med de tråkiga osociala människorna. Inte kul. Men Anna och Lisa kom och räddade mig efter en stund. Borde tacka dem föresten. Jag var iallafall inne i styrke rummet så kom de och tittade in i fönstret så jag hoppade ut genom fönstret också sprang vi till pekås och köpte godis :o Haha en riktig super-man räddning med andra ord.

Sen på matten typ dog jag av huvudvärk. Anna, Lisa och jag satt i grupprum och sjöng opra. Hm ja de kan vara riktigt udda ibland :o

Just det. Halva dagen stod Anna och jag och jobbade åt i kiosken. Har nog inte ätit så mycket på hundra år. Åt (Tänkte bara ifall ni var intresserade av vad jag ätit lixom):
*Cappusino
*Festis
*Juice
*1 pirog
*3 toast
*1 äpple
*Saft (innehållande diskmedel)
*Oboy pulver
*15 Sockerbitar (jo liiite övertrötta och överaktiva blev vi nog)
*1 macka

Behöver jag påpeka att vi inte orkade äta lunch sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0