Lycklig!

Jag har letat efter "midnight sun" i hundra år. Så kom thetwilights som en räddare i nöden typ. Och plötsligt så har jag en länk där hela boken finns. Där Stephenie Meyer lagt ut den själv. Tack så jätte mycket för länken thetwilights! <3

Finns bara på engelska då men det är verkligen jätte bra träning. Själv har jag blivit hundra gånger bättre på engelska sedan jag blev ett twilight-fan.

Hitta boken här! (Finns bara på internet eftersom hon inte hann skriva klart den innan den kom ut på nätet och då kände hon ingen mening med att göra klart den och göra en riktig bok utav den.)

Midnight sun är twilight fast från Edward synvinkel. Jag ser verkligen fram emot att läsa det här :D

midnight.jpg Midnight Sun image by candygirl27244

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är inte hela boken, bara 12 kapitel, hela är inte skriven. Hon skrev inte klart den pga att den kom ut på internet.

Det är bara ungefär halva twilight.

2009-04-11 @ 01:51:33
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Imwiththevampsofc

LOL, redan. Den har legat på hennes hemsida sedan i slutet av Augusti, men men.

2009-05-06 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0