Jag vill ha en femte bok!

Vad gör man när man har levt inne i bokens värld i 5 dagar? När man haft något att göra 24/7 och det tar slut? Jag i det lägen just nu. "Så läng vi båda andas" har jag läst ut och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.. Kanska ringa någon och dra ner till stan? Eller åka och köpa något gott på coop.

Det är så jobbigt för nu vill man ha en fortsättning på boken. Veta vad som händer i deras lyckliga liv nu. Veta hur Renesmee kommer må, hur hon blir, veta hur Bella blir när hennes "nyfödd" status försinner, hur det går med college, om de flyttar, om Charlie får reda på vad hon är, och om Bella behåller kontakten med Rene och isåfall hur? Kommer volturi söka upp dem igen? Det är massa mer saker jag vill läsa om. Vill ha en femte bok nu som ska heta typ "the lucky life" haha men jag tycker det ska vara en lycklig bok. De funderar ju på att skriva en femte, men det lär väll ta hundra år innan den kommer till sverige isåfall..

Vill ni ha en femte bok? Vad tycker ni den ska innehålla isåfall?

Måste bara påpeka att favorit repliken av alla böckerna är "Om jag kunde drömma så skulle jag drömma om dig" i boken Twilight/Om jag kunde drömma. Så himmla gulligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Instämmer! En femte bok hade blivit super!

2009-03-19 @ 17:39:04
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0