Hey im happy!

Jag kom precis på en sak. Det är ju TISDAG! Hallå tisdag lixom. Alla vet vad det betyder. Desperate Housewives. Im lucky! Haha jag som är så uttråkad av pluggandet. Så otroligt mycket den här veckan:

*Matte prov på torsdag (Hej jag måste plugga 2 kapitell och skriva ner en miljon saker i tänkeboken)
*Engelska uppsats tills imorgon (Ska mejlas in under dagen, så adjö till min klockan 23.59 imorgon kväll)
*So prov/läxförhör blandning kalla kriget på fedag (Min lärare kunde inte bestämma sig för vad man skulle kalla tillställningen)
*So uppsats in på fredag. (Ska jämföra mamma som 15-åring och hur jag är idag. Behöver jag ens skriva något för att man ska fatta skillanden? Hallå jag sitter och bloggar nu! Inmte fan hänger jag på fritidsgården)
*Tyska glosor tills torsdag (Tror det är dags för en snara runt halsen nu)

MEN det är inte den listan jag är lycklig över för tillfället. Den existerar inte längre. Nu är det jag och tv.n mot världen lixom.

Vi ses om ett tag. Ett tag kan betyda om 5 minuter eller imorgonbitti eller imorgon kväll typ. Ni får hålla utkik efter mig. Nu blir det candy på coop och sedan något dåligt som typ lyxfällan eller från koja till slott bara för att värma upp. Ser man på något dåligt först bli det ju bara ännu bättre när det väl gäller.


Me like buzz!

Som ni kanske fattar är jag inte anonym längre. Det vill säga att jag visar fejset. Tänkte ju vara anonym bloggar eöfrst men det sket sig. Vad är meningen med att vara anonym? Mina nära och kära får läsa nu. Om de hittar hit såklart mohahahahahah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0