Hemma från stan!

Hej. Då var jag hemma från stan. Träffade Johanna på bussen till stan så jag gick med henne :) Hann inte kolla i så många affärer eftersom de stänger 19.00. Borde vara öppet till typ 21.00 ju..

Hur som hellst så är donken alltid öppet så vi gick dit, beställde en chickenburger, en cheesburgare och en cola. Men vi fick milkshake, muffins och glass också bara för att det tog 10 minuter att göra kyckling burgarna. Snacka om att man blev glad :o Johanna hade kuponger dessutom så jag betalade ju bara 18 spänn för allt samanlagt! (ännu gladare)

Hähä snacka om billigt käk! Tänk om alla på donken vore så snälla! Skulle gå där ifrån proppmätt varenda gång för 15 kr då ju.

Kul var det iallafall att träffa Johanna. Det var ett bra tag sedan sist så det var på tiden kan jag ju säga. De hade haft en rolig spanjor som bott hemma hos dem också men det orkar jag inte berätta om nu, hehe.

KRAM<3



Här får ni en snygg bild på mig! Jag är seriös på ungefär 97,62843% av mina bilder, men bara ungefär. Bara så att ni vet liksom.

Kommentarer
Postat av: Jennie

:svarar:* ja det blir ju lätt det särskilt när man läst om samma sak 10 ggr ;-) men man får ju sortera, märker jag att det står samma sak läser jag inte allt eller om samma video-klipp kommer upp tittar man inte åp det. men samtidigt vill man inte missa något, för det skiljer ju sig lite oxå.

2009-03-31 @ 20:31:10
URL: http://ccarlijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0