Hej jag är avundsjuk

På min syster som var på bio igår. Jag är inte avundsjuk för själva bions skull "En shopaholics bekännelse" har jag redan sett en förhandsvisning av men hon var iallafall och såg premiären igår. Största salen och fullt av folk. så har de en utlottning av en bag full av presentkort och smink värde 2500 kr. Vem om inte Isabelle vinner bagen? Det var kanske 10 olika presentkort på massa affärer som glitter, MQ, indiska, skoaffärer, smycken, panduro, expert, game, och jätte många affärer. De flesta var laddade med 100/150 kr. Sminket var från Clinique, make up store, och något mer märke.

Snacka om att man blev svundsjuk när man såg henne komma hem från bion med en stor bag med saker. Just det en stor fet påse med godis från den "fina" godis affären kardemumma fick hon också. Men hon var såpass snäll att jag iallafall fick bagen :p Den var ganska snygg faktiskt. Kommer från intersport och kostar 300 spänn :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken tur din kära syster kan ha då :)

Bagen va skitsnygg så den ska du vara glad för :)

2009-03-22 @ 00:35:33
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg
Postat av: HHANNAH;

Väskan var snygg, men jag förstår din avundsjuka ;b

2009-03-22 @ 10:38:59
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0