Hej hå..

Skola idag..igen. Jag hatar att lovet är slut. Jag vill ju sova och bara vara ledig. Dessutom är det så svårt att vända rätt dygnet. Igår somnade jag 2 och inatt 1 också har klockan ringt 06.30. Så ja jag är trött. Otroligt trött. Egentligen är det ju ingen mening att gå dit alls när man är så trött som jag är idag:
*Man orkar inte göra ett skit
*Man kan inte koncentrera sig
* i mellan åt blir man så övertrött att man bara flammsar om kring.

Så låt alla trötta stanna hemma istället! Imorgon börjar dagen 10.00 med teater så det är ju ganska soft. På fredag är det nmationellt prov i engelska söm tar typ halva dagen, som är skönare än vanliga lektioner. Och nästa vecka är det yngves danskurs hela veckan (tjohooo)

Kommentarer
Postat av: Helena

Gå in på min sida så kan du hjälpa till för att få dem hit :) Eller på twilightsweden.se!!! :))

2009-03-04 @ 21:03:54
URL: http://helenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0