Gymnsieval

En del tror jag tar studenten i år men det gör jag inte. Jag går ur nian och ska börja gymnasiet till hösten. Får ursäkta om ni fått uppfattningen av att jag ska ta studenten.

Iallafall så valde jag gymnasie i februari och det blev:

1. Teknik
2. Frisör
3. Sam-ekonomi

Men nu är grejen den att jag vill absolut ine gå någon av de här linjerna och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja och snart är det omval. Seriöst vad ska jag göra?

*Jag är intresserad av:
*Psykologi
*Datorkunskap
*Webb design
*Juridik (lagar och sådant)
*Mode och inredning
*Journalistik

Hur fan ska jag då kunna välja? När man inte kan få allt i ett och jag vill gå allt lika mycket. Det är omöjligt. Något tips på bra linjer där man får läsa någon/några av inriktningarna här ovan?

Vad har ni läst/läser och vad tycker ni om den linjen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0