Gubbdagis


En underbar idé! Borde skaffa en plats åt pappa där...

Det bara öser och öser ner vatten utanför mitt fönster. Och det har det gjort konstant i tre dygn nu. Hur kan det regna så mycket över huvudtaget? Jag dör iallfall av uttråkning eller något sådant. Man kan ju inte gå utanför dörren. Så jag får sitta och fika med gamlingar och kolla på tv. Hehe, kul!

Det var lite kul på coop igår.. Eller jag tycker det iallafall ^^ Isabelle skulle ladda mobilen:

Isabelle: Hej cmoviq kompis 75 kr
Kassörskan: Öhm va?
Isabelle: Comviq kompis 75 kr
Kassörskan: jaha jag trodde du sa "kom min kompis 75 kr" och tänkte "ööööh nej jag skulle inte tro det va?"
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

typ så ;o

Kommentarer
Postat av: Julia tb

Haha, ja det var en bra idé! kanske min pappa också skulle ha en plats där haha;D Jag vet, det är så tråkigt att det regnar, hoppas att solen kommer tillbaka! Vad händer idag då? Haha, den där dialogen var lite kul:)



Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar lördag Sandra! Många kramar!

2009-07-11 @ 14:52:10
URL: http://showbyjulia.devote.se/
Postat av: jenny

sv: idag har jag typ inte ghort nåt, du? <3

2009-07-11 @ 21:16:21
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0