vi som väntar på något gott väntar alltid förlänge


kände att den här bilden passade väldigt bra sådär dagen före julafton ^^

Hola babes! Julafton imorgon, jag längtar. Var och klämde lite på paketen förut, hehe. Ska till stan strax och kolla lite. Funderar på att vara snäll och köpa någon mer julklapp. Men först ska jag äta, har kommit in i min "jag är hungrig 24/7" period, händer lite då och då men det är ju perfekt nu vid jul, hoho! Jag åt liksom för en timme sedan och det kurrar som bara den i magen.

svenska hjärtan - Lasse Lindh

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en en trevlig kväll! :)

2009-12-23 @ 18:21:06
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0