långa nätter



I lördags var det klassfest, sen kom det annat folk bla från min förra klass och vi & några till körde lekar ute i köket, sen hade Ida och jag grymt kul, hehe. Efter det så satt Julia, jag och Filip och disskuterade iphone, gossip girl och kläder typ. Måste påpeka att min klass är sjukt bra!

Igår gick jag upp 7 (snacka om att jag var sjukt trött) och åkte till Stockholm, träffade morfar och kollade i lite affärer men hittade ingenting.

btw det är julafton om 3 dagar! Hur sjukt? Jullov ftw! XXXXX

Kommentarer
Postat av: Sahara

Var har du köpt halsbandet? Jättefint! =)

2009-12-22 @ 20:28:16
Postat av: Lisa Ohlsson

Jag håller med den ovanför, riktigt snyggt halsband! Varifrån?

2009-12-22 @ 20:32:14
Postat av: Sandra

Tack! Köpte halsbandet på H&M i sommras! :)

2009-12-22 @ 22:44:13
URL: http://tiwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0