GOTT NYTT ÅR































Herrejävlar i min lilla låda vad bilder det blev. kompisar & klassen var det. Det kommer en del två inom en snart framtid, jag orkar bara inte ladda upp mer bilder just nu. Bilderna hamnade inte ens i någon bra ordning, hehe.

Jag kommer sakna 2009 som fan. Sjukt bra år. Kryssningen till danmark, 9E, klassfest, 9e dagen med pizza & godis för typ tusen spänn, balen, sommaren, västkusten, Gotland, jordgubbsförsäljningen, bomstad, skutberget, alla grillkvällarna med de bästa, Stockholm i maj med Anna & Lisa. Nya klassen, myskvällen hos Susan, klassfest med nya klassen.

Men vafan 2010 ska bli bättre. Vi satsar på det. Nyråslöften har jag och i år ska jag hålla dem dessutom.


Kommentarer
Postat av: balle

ge oss en del två ! och uppdatera lite för i helvete!

2010-01-04 @ 17:27:11
Postat av: FRIDA

jätte fina bilder:D

2010-01-07 @ 11:09:26
URL: http://specielt.devote.se
Postat av: pung

DEL TVÅ :( ?

2010-01-13 @ 11:44:32
Postat av: Lisa

haha diggar min cykel! :D och de fräscha pannkakorna!

shit vad man saknar klassen när man kollar på dessa bilder! tråkigt att det typ blev bra sammahållning i slutet och inte tidigare! :/ saknar dig också sandra och anna vi har inte ses på jättelänge ju :( vi får hitta på någonting snart! ;)



förresten, emilia ser verkligen ut som ett lik på balbilden vid bordet hahahahahha

2010-01-13 @ 19:41:25
Postat av: ´LISA

nej, jag ångrar mig! hon ser alltid ut som ett lik!

2010-01-13 @ 19:43:13
Postat av: SANDRA

LISA: jag diggar det stenhårt jag alltså. Funderade på att lägga ut bilden när du river halva pekås också, haha :D

Eller hur jag saknar också klassen & dig... och peter, och han som för folk bakom ljuset..och Amir..och grupprummet.. och hemkunskapen när vi diskade med halva flaskan diskmedel :( Vi måste ses snart! Typ jätte snart!



HAHAHHAAH att hon ser ut som ett lik beror på att hon ÄR ett lik :D

2010-01-13 @ 19:56:53
URL: http://tiwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0