MIN JUL


The sisters som spelar spel (y) Om ni undrar varför vi är överlyckliga så beror detta på att jag skrek omeleeeeeeett med udda röst precis innan mamma tog kortet.

Elin med tanborste (?:o) & jag med en presentrosettsak

varför Elin VARFÖR? ska du ha konstiga saker på alla bilder? Den här gången blev kammen offer.

jag kände att jag ville ha en idolbild med granen!

lite småsugen på julklapparna...

the sisters posar igen, hehe!


Det där var typ 30 minuter av min julafton sen glömde vi bort kameran. Vi spelade spel, kollade Kalle anka, åt, åt mer, åt ännu mer, fick ont i magen, åt ändå, dog lite smått av illamående, tänkte äh det är bara jul en gång om året och åt lite till. Där mitt i allt ätande blev jag en aning beroende av min nya ipod också.

Fick iallafall en ipod touch = ren lycka, 500 på H&M, 500 kr, pyamas, björnborg underkläder, choklad (fast nu känner jag mig lite smått illamående av tanken), kläder, armband mm. Kärlek till min söta lilla familj <3

SÅ hur har eran jul varit? :)


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jadå! :) ah vad kul med en ipod touch!

2009-12-27 @ 10:37:14
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0