Jag är med och tävlar!



Jag är med och tävlar om världens snyggaste design hos twerds.blogg.se

Hon är verkligen super duktig. Jag skulle lätt vilja vinna 3.an! Var med och tävla ni också vettja :)

Så till varför jag ska vinna då...
För att jag är sämst på paint och man kan inte göra fina designer där. Och nej jag har inte photoshop. Så hur ska jag kunna få en fin design då? Jo jag kan vinna en hos twerds, Hallå det vore underbart.
Jag som har en twilight blogg..Eller nästan iallafall, jag skriver om allt men mycket handlar ju om twilight. Så det skulle passa perfekt.
Designen var verkligen underbar, så om jag blir vinnaren så behöver du inte ändra något i den, hehe. Okej namnet får du skriva dit ;) Men annars perfa. Så drar du mig som vinnare slipper du arbete.
Jaja, jag bara babblar på om värdelösa saker, så Twerds jag skulle bli överlycklig om jag vann! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, är du ett twilightfan? :D

2009-04-08 @ 12:13:04
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0